2009-03-24
Tvärstopp i Istanbul
Det blir ett längre stopp i Istanbul än planerat. I förra veckan blev jag bestulen på det mesta av värde i min packning; pass, kreditkort, 800 euro i kontanter mm. Inget att göra åt det nu, nytt pass är på väg från Sverige, tråkigt bara att bli av med alla de visum som jag skaffat. Nu får jag börja om från början. Har ett visst hopp om att kunna få nya visum till Iran och Uzbekistan, hur det blir med Turkmenistan vet jag inte, möjligen flyger jag den sträckan. Ja, ja, det finns värre platser att vara strandsatt på, personligen anser jag att Istanbul är en av världens trevligaste storstäder och det går ingen nöd på mig ännu.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hey! This is Mr.Gipsy or Oleh, or Olly. We've met in Istanbul and agreed to keep in touch. But I realized that don't have your e-mail. And there are 13 Henrik Olaussons on Facebook, so this is the only way to write to you. Send me e-mail to mr.gipsy@gmail.com, please.
SvaraRaderaHow are you? In what -stan are you now? Sorry, I don't understand Swedish))